Targi Warsaw Home & Contract to niezwykle istotne wydarzenie w branży wnętrzarskiej, które co roku przyciąga najważniejszych producentów i dystrybutorów produktów z zakresu szeroko pojętego wystroju wnętrz. Tegoroczna edycja odbywająca się na terenie centrum targowo-kongresowego Ptak Warsaw Expo w podwarszawskim Nadarzynie w dniach 19-22 października gościła ponad 700 firm z całego kraju, wśród których nie mogło zabraknąć także Aperto. Prawie 50 000 odwiedzających mogło dzięki temu zapoznać się z naszymi propozycjami.
Produkty Aperto prezentowane podczas targów
Stoisko Aperto było zlokalizowane w hali B w sekcji Build, gdzie zaprezentowaliśmy między innymi nasze flagowe produkty jak pergole aluminiowe – Maestro Pergotenda, idealną dla branży HoReCa, a także Imago z eleganckim świetlikiem oraz dodatkowo możliwością montażu screenów Cristal albo okiennic. Goście mogli również zapoznać się z zadaszeniami tarasu w postaci żagla Corradi Defense bądź stylowego dachu szklanego. Nie zapomnieliśmy też o systemach dachowych Rolax i roletach z funkcją żaluzji zapewniających ochronę przed promieniami słonecznymi, bezpieczeństwo oraz prywatność.
Osoby zainteresowane strefami outdoorowymi mogły na naszym stoisku dowiedzieć się także wszystkiego o takich rozwiązaniach jak grzany gres, taras kompozytowy czy dywany outdoor oraz o ścianach Aperto Wall – okładzinach ściennych w formie współczesnego fresku w rozmaitych wariantach stylistycznych.
Wyposażenie stref outdoorowych
Poza produktami pozwalającymi na tworzenie wyjątkowych stref outdoorowych na naszym stoisku pokazaliśmy też ich wyposażenie w postaci eleganckich, solidnych mebli tarasowych. Wśród nich można było znaleźć propozycje uznanej marki Kler z kolekcji Bouhus – luksusowy komplet składający się ze stołu i foteli utrzymanych w stylu retro. Oprócz tego zaprezentowaliśmy również meble outdoorowe włoskiej marki Rever z kolekcji Levante, a więc:
- sofę,
- stolik kawowy,
- fotel,
- łóżko Levante Daybed.
Łączą one nieoczywiste materiały, pozwalając na aranżację ekskluzywnego, a zarazem komfortowego tarasu. Dopełnieniem strefy Aperto był zaś ikoniczny namiot Planet, który zachwycał wielu odwiedzających nasze stoisko, w szczególności najmłodszych. Ten nieszablonowy produkt pozwala stworzyć na tarasie atmosferę intymności i jest miejscem błogiego relaksu, który może nam towarzyszyć przez okrągły rok.
6 przestronnych hal targowych, 100 000 m2 powierzchni wystawienniczej, prawie 50 000 gości (w tym niemal 3000 zagranicznych), ponad 700 wystawców – cieszymy się, że Aperto mogło być częścią największych targów designu w Europie. Zapraszamy za rok!